Informatie over de club

Oprichting:
Aeroclub Bladel is in 1977 opgericht en startte toen met 13 leden. Momenteel hebben we 45 leden, in leeftijd variërend tussen 13 en 85 jaar. De leden komen niet alleen uit Bladel, maar ook uit de omliggende gemeenten.

De club is aangesloten bij de Federatie van Limburgse R/C Vliegers (FLRCV). kllogo 128
In deze Federatie zijn een 19-tal clubs uit Limburg en Oost-Brabant ondergebracht. Voor de website zie: http://www.modelvliegers.nl

Contributie:
De contributie is voor leden tot 18 jaar 35 euro. Vanaf 18 jaar is dit 70 euro. Er is geen inschrijfgeld verschuldigd.

Locatie:
Aeroclub Bladel is gelegen aan `t Heike, dit ligt tussen Netersel en Bladel. Zie ook de kaart elders op de site.

Vliegtijden:
Er zijn geen vaste vliegtijden, maar in de regel wordt er meestal gevlogen op zaterdag van 09.00 uur tot 16.30 uur en op zondagmiddag vanaf 13.00 uur.
In de zomermaanden wordt er ook op de dag en s’avonds gevlogen.

Informatieboekje:
De Aeroclub Bladel heeft ook een informatieboekje dat je hier kan inzien.