Welkom op de website van Aeroclub Bladel

Eerstvolgende clubactiviteit(en):

- Zaterdag 30 maart 2024, EIERDROPPEN

Kijk in de Kalender 2024 voor meer informatie.

Aeroclub Bladel is een gezellige modelvliegclub in de Brabantse Kempen, gelegen tussen Netersel en Bladel. Op deze website kunt u kennismaken met alle facetten van het modelvliegen en de activiteiten binnen onze club. Het ledenaantal schommelt rond de 45, de leeftijden liggen tussen 16 en 80 jaar.

Iedere zaterdag en zondag zijn er, bij goed weer, wel activiteiten op ons veld, en soms ook in de avonduren. Bezoekers zijn uiteraard altijd welkom maar moeten in verband met de veiligheid wel achter de hekken blijven. Modelvliegtuigen en aanverwante zaken zijn zeker geen speelgoed, daarom staat veiligheid bij ons op nummer 1.

Het modelvliegen is een hobby die door iedereen te beoefenen is, bij onze club kunt u ook het modelvliegen leren van onze deskundige instructeurs. Deze lessen zijn voor leden gratis.

Blader eens rustig door deze website en mocht u vragen hebben, schroom dan niet om deze te stellen.  Bekijk de foto`s en filmpjes eens en ontdek wat een leuke hobby dit is.

Ons bestuur is altijd via mail bereikbaar en op het veld kunt u altijd de aanwezige leden benaderen.

Mocht iemand foto`s, filmpjes, bouwverslagen, dingen te koop hebben of andere leuke dingen voor de website hebben, stuur ze dan naar de webmaster of het bestuur, zo blijft de website actueel.

Voor suggesties, op of aanmerkingen over de website kunt u contact met de webmaster opnemen via: ron w

Veel plezier bij het bekijken van deze site!